Uw
ICT-beheer, onze uitdaging
Ieder bedrijf is op zoek naar kansen en
optimalisatie
van de werkzaamheden. ICT is voor u een hulpmiddel om de
bedrijfsvoering efficiént te kunnen uitvoeren. ICT is geen doel op zich, maar is ondertussen wel onmisbaar geworden.
Uitval is een bedrijfsrisico.
Hoe
maakt u de juiste keuzes?
Was het gisteren onmogelijk, vandaag is het
beschikbaar
en morgen gemeengoed. Uw bedrijf ontwikkelt zich en ook de ICT-wereld
verandert in een rap tempo. Hoe maakt u optimaal gebruik van de
mogelijkheden?
Uw uitdaging is om de juiste keuzes binnen uw bedrijf te maken.
Onze uitdaging is de ICT-wereld te kennen en u te ondersteunen, zowel
bij het maken van de juiste keuzes, als bij het effici‘nt
inrichten en beheren van uw ICT-omgeving.
Trends
Cloudcomputing.
Netwerkcomputers, i-pads en smartphones zullen steeds belangrijker
worden binnen bedrijven. De rekenkracht wordt ondergebracht op een
centraal systeem en niet meer op uw pc of laptop. De centrale systemen
staan steeds vaker buiten uw bedrijf, "in the cloud", bij een externe
partij toegankelijk via internet.
Gevolg voor het beheer is dat het correct functioneren van de ICT
binnen uw bedrijf afhankelijk is van een keten van samenhangende
componenten. Al deze componenten moeten, in samenhang, worden bewaakt
en beheerd. Ketenbeheer wordt steeds belangrijker.
Social
media.
Social media zal steeds meer gebruikt worden in de communicatie tussen
klant en afnemers. Bij beheer gaan social media belangrijk worden. Uw
klanten zullen bij storingsmeldingen, vragen en meningen over uw
bedrijf social media gebruiken. "Webcare" doet zijn intrede.
Met de komst van social media is de manier van gericht beveiligen (denk
aan imagoschade of lekken van gegevens) veranderd.
Passend
bij uw bedrijf en toch standaard?
Ieder bedrijf heeft zijn eigen specifieke kenmerken. Soms
is
vijf minuten systeemuitval al kritiek, soms is een dag nog acceptabel.
Er kunnen in uw bedrijf veel mobiele toepassingen zijn omdat een groot
deel van de werknemers buiten de deur werkt. Of uw bedrijf draait 7 x
24 uur door en ook 's nachts en in het weekend moeten verstoringen
direct worden opgelost. Uw bedrijf heeft een interne ICT-afdeling en
computerruimtes of u heeft dat allemaal niet.
Op basis van uw specifieke bedrijfswensen en eisen stellen we samen met
u een pakket hard- en software samen waarmee u uw werk uitstekend kunt
doen. Het gebruiken van "proven technology" en kwaliteitsproducten is
daarbij een voorwaarde.
Top Informatisering IT beheer biedt u, met gebruik van standaard (beheer)bouwstenen, een
passende service. We hebben afspraken met meerdere hard- en
softwareleveranciers om scherp te kunnen inkopen en daarmee voor u
interessante prijzen te kunnen bedingen.
ICT
beheer opstarten
U bepaalt welke componenten u geleverd en/of
beheerd
wilt hebben. Voor de eenmalige actie om producten te leveren,
installeren en in beheer te nemen wordt een maatwerk plan opgesteld. Na
uitvoering van dit "project" start de beheerfase.
Comfortabel en betaalbaar
TOP Informatisering IT levert
ICT-beheerdiensten die tot
doel hebben u als klant een comfortabel IT-leven te bezorgen. "Het moet
gewoon werken en mag niet te duur zijn" is daarbij de opdracht.
De kosten voor uw ICT-omgeving bestaan uit
éénmalige
investeringen en langlopende beheer- kosten. We helpen u de
investeringen te beperken door scherpe prijzen voor hardware, software
en installatiewerkzaamheden. Ook kan er door "virtuele hosting" en
leasing van hardware flexibel worden ingespeeld op uw wensen en
mogelijkheden.
Beheerkosten worden bepaald door de mate van zekerheid en service
waaraan u behoefte heeft. U moet niet "oververzekerd" zijn, maar
"onderverzekering" leidt tot bedrijfsrisico's. TOP Informatisering IT zoekt met u naar de
passende oplossing; variërend van een beheer-strippenkaart
(best
effort, uren op basis van nacalculatie) tot en met full support met
24/7 standby service.